Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Evoque - Xornaes del Gochu Asturcelta

Direición: Av. Jose Tartiere - Llugones
Teléfonu: 984 840 763


Facebook: https://www.facebook.com/evoque.bar/
Instagram: [@restaurante_evoque] https://www.instagram.com/restaurante_evoque/


Comentarios: Del 2 al 11 de Xunu vas poder tastiar los meyores platos de Gochu Asturcelta nel Restorán Evoque.  Unes Xornaes qu'entamen xunto Carnicería Juanjo, de Llugones, el so principal provisor de carne.


Presentaron les xornaes n'el mesmu local, y pallo cuntaron cola presencia del Conceyal de Festexos del Conceyu Sieru; de Juan Menéndez, veterinariu que collabora cola Asociación del Gochu Asturcelta d'Asturies; Juanjo, xerente de la Carnicería Juanjo; Javier del Valle, que nos faló del vinu escoyíu pa les xornaes y José Francisco Fernández, xerente de Evoque.

Juan Menéndez falónos de les cualidaes de la raza de Gochu Asturcelta. Ye autóctona asturiana, distinta a les qu'hai na península, y con una carne con una mayor capacidá de retención d'agua, que favorez la calidá del embutíu y que la carne sía más sabrosa. Agradez a los hosteleros el sofitu a l'asociación, aprofiando que la formen pequenos productores y que cuando se consume Gochu Asturcelta trabayáse amás pol desendolcu rural asturianu. El gochu sacrificáse ente los 12 y los 18 meses, con un pesu que bazcuya ente los 100 y los 140 quilos, inferior a ún blancu o ibéricu.

Dempués de la presentación, pudimos tastiar los platos qu'ufierta'l restorán nestes xornaes.


Empezamos con un Tequila Sunrise. Mui bonu, pa llimpiar la boca y preparáse pa la comida.


El primer platu foi Arroz Melosu con Carrilleras de Gochu Asturcelta. Xenial combinación.


Tacu de Gochu Asturcelta al Ayu. Ún de los favoritos de la nueche.


Sollombu Albardáu de Gochu Asturcelta al Cabrales. Ensin dulda, el platu que tenéis que probar sí o sí cuando vaigáis a les xornaes. Mui, mui ricu. El sollombu del gochu ta impresionante.


Otra sorpresa foi'l Rollito de Primavera de Picadiellu de Gochu Asturcelta con Compota de Mazana. Pa tomar d'un bocao, con un picadiellu allegre tirando a mui allegre (como ha de ser), y qu'oldea xenial cola compota. Con ésti platu ye onde vais escosar de xuru la botella vinu.


Acabamos con un postre del restorán. Arroz con Lleche. Bien bona. Con Canela. Gustónos enforma.


Pa beber, Trus Roble 2015. Un tempranillo de Ribera de Duero que cumplió perfectamente colos platos. 4 meses en barrica, pero con cuerpu. Anque, claro, echamos de menos un vinu asturiano pa les xornaes.

Como veis, local preciosu que yá vos comentamos equí, apostando por unes xornaes de carne autóctono con platos perbonos. Del 2 al 11, yo que tu non me lo perdía.


No hay comentarios

Publicar un comentario