Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Ale&Hop

Direición: Basses de Sant Pere 10 bis - Barcelona
Teléfonu: 931 269 094


Recomendaciones: Cerveza y a esfrutar


Calidá: 3/5
Preciu: 20€


Web: http://www.aleandhop.com/
Facebook: https://www.facebook.com/aleandhop/
Instagram: [@aleandhop] https://www.instagram.com/aleandhop/


Comentarios: Conocimos a Albert en Copenhague, nel Festival de Cerveza de Mikkeller, y en dos díes metiónos el guxanucu de los Vinos Naturales y l'Agricultura Ecolóxico. De xacíu, tamién nos convidó a conocer la so cervecería Ale&Hop la siguiente vegada que visitáramos Barcelona.

Y asina foi. Cervecería nel Barriu de San Pere, cerca de la Barceloneta, con un ambiente alternativo bien guapu. Zona allargada de barra para tomar daqué tranquilamente y na parte de tras, zona de meses para comer o dalgún sofá para sentase a tomar daqué con paré descubierta.


Al respective la cerveza, Albert ye ún de los pioneros en llevar la cerveza artesano a los chigres. Y tienlo bien claro, 10 cañeros con cerveces fresques. Impensable pinchar un barril que pase de los 3 meses dende la so ellaboración, por eso tolo que vas beber ellí sabes que ta n'estáu de gracia. Eso fai-y arrenunciar a munches xoyes que vienen del otru lao del charcu, pero ellí prima la frescura.

Amás, ellabora la so propia cerveza Cyclic, y ese mesmu día llogró los permisos necesarios para poder comercializala. Pudimos probar les 3 y son xeniales para comer.

El local tien zona para comer. Y ye vexetarianu. Carta basada en Quesos, Coques y platos de temporada que va variando en función de los alimentos de la güerta. Y ésti ye otru de los puntos fuertes de local, con güerta mesma familiar n'Empordá, Albert compaxina la ellaboración de cerveza col cultivu de les verdures que darréu vas poder comer nel so local. Y agora amás, ta faciendo un bancu de grana autóctono para replantar na zona nun proyectu al llargu plazu.

Cené solo y probé dos de los sos platos más conocíos.


Braves de Boniato. Clásica receta vegana. El dulzuxu del boniato va xenial col picante. Perfecta para picar daqué con cerveza.


P'acompañala, tomamos la Cyclic Beer Farm - Dry Hopped. Una hoppy saison nidiua de 4,7%, refrescante y con un toque cítricu que voló mientres tomé les braves.


Siguí con una coca de la casa, la Escalivada. Pimientu coloráu, berenxena y cebolla enfornada con base de mueyu de tomate. Una vegada apartada la módena, ta bien rica. Base cruxente y verdures sabroses, Mui rica.


Para la coca, probé la Cyclic Beer Farm - Gratefruit. Una saison onde se potencia inda más el calter afrutáu y va xenial cola coca. Dambes Cyclic bien bones.


De postre, una maravía en forma d'Imperial Stout con toques de chocolate y café. Brewfist / Prairie Artisan Ales Spaghetti Western. Una imperial stout casi perfeuta que si tenéis ocasión tenéis de probar.

Pagamos por tou unos 22€. Cocina distinta, curiando l'orixe, con cerveza propio y otres onde prima la calidá y la frescura. Ale&Hop tien una filosofía clara, y paga la pena probalo. A nós encantónos.


No hay comentarios

Publicar un comentario