Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Casa Gerardo

Direición: Priendes - Carreño
Teléfonu: 985 887 797




Recomendaciones: Menú Degustación



Web: http://www.restaurantecasagerardo.es/
Facebook: https://www.facebook.com/marcos.moran.casagerardo/
Twitter [@casa_gerardo]: https://twitter.com/casa_gerardo
Twitter [@marcosmoran]: https://www.instagram.com/marcosmoran/


Calidá: 5/5
Preciu: 125€


Comentarios: Poca presentación precisa Casa Gerardo, ún de los nuesos restoranes más conocíos, y Estrella Michelín de continuu dende fai más de 25 años. Famosu pola so Fabada y pol so Arroz con Lleche, ensin dulda escepcionales, nós quixímos dir un pasu más allá y probar el so Menú más ventureru, qu'apocayá s'amenorgó de 25 a 15 platos.


Casona asturiana de piedra dafechu reformada en plena carretera antigua de Xixón a Avilés, Casa Gerardo ocupar la cuarta y quinta xeneración de cocineros na familia. Pedro y Marcos, padre y fíu.

Na parte de baxo, un hall con recepción na entrada onde se recibe a los veceros. Nel comedor principal, 5 o 6 meses, y en xubiendo al pisu de riba, dos más íntimes con vistes a tol salón y a la cocina. Foi un puntazu poder comer el menú degustación viendo'l trasiegu de la cocina preparando cada platu. Una esperiencia mui recomendable.


Tres el menú, Daniel González, el so sumiller, enseñónos tol local. Amás del salón principal, y de una cocina espectacular enorme, cunten con otros dos comedores nel pisu de riba y dellos salones privaos (inclusive ún con una cristalera que da a la cocina, pa grupos pequenos yá'l mesmu preciu) pa xuntes o eventos más íntimos.


Como veis ye un llocal enorme, con una inversión increíble, que caltien la esencia de casona asturiana.


Como vos dixi, pidimos el Menú Degustación llargu, Menú Contemporáneo. 15 platos.


Empezamos col aperitivo. Sopa de Melón. Refrescante y para llimpiar la boca namás empezar.


El siguiente conxuntu d'aperitivos foi una amuesa para tomar d'un bocao. Consistió nun Tartar de Salmón en Cogollu, ricu anque más "normal".


Un Tomate Natural de la Güerta. Bonísimo, de los que saben daveres. Vien con una base d'aceite que voló col pan.


Mantequilla casera. 



Ñeru con Crema de Xamón y Frutos Secos. Cruxente y pa tomar d'un bocao. Per ricu.


Bombón de Foie. Otru clásicu, pero mui ricu.


Entamamos col menú en sí.


Ostra con Zusmiu Afumáu, Aceituna y Vermú. Presentación de 10, enllena de contrastes de testures y colores. Encamienten coménosla d'esquierda a derecha, empezando pola Fueya d'Ostra, una fueya que tien un llixeru regustu a Ostra, pa dempués acabar cola intensidá de la ostra natural na boca. Per ricu.


Como Laura y les ostres nun se lleven bien, camudáronla por unes Amasueles a la Plancha. Bien grandes, anque con abondo regustu a ayu.



Caviar y Cañamina. Avisu: sabe enforma a cañamina. Si te da cosa o nun te presta, avisa con anterioridá que te camuden el platu. A mi gustóme la combinación, según entra na boca, sabe tou a cañamina, pero a la fin queda un regustu a caviar. Pero ye un platu "non aptu pa tolos públicos".


Bonitu con Sopa Cítrica. Maraviyosu bonitu n'una especie de ceviche con cítricos. El bonitu bonísimo, la combinación col cítricu, tamién. Pero'l xenxibre anubre tou. Sicasí, per ricu.


Sardina, Pan y Tomate. Equí la cosa yá se entama a ponese seria. Escepcional platu. Un llombu de sardina a baxa temperatura, con tomate concentráu yá un toque de Bloody Mary. Xenial.


Esguiles, Pistachu y Pepinu. Otru platu escepcional. Con una presentación de 10. Colores y contrastes. Tien un toque picante a la fin que sospriende y la crema de pistachu ta bonísima.


Cogollu a la Crema. Baxa un pocu'l nivel de los 2 platos anteriores. Amiestu de cogollu cocíu, con aguacate y pistachos. Ricu.


Con El Mar de la Devesa recuperamos el nivel de nueves. Bugre del Cantábricu, zamburiña yá un caldu de xamón para morrer. Xenial amiestu del bugre col caldu de xamón ibéricu. Vien acompañáu amás d'unos Tirabeques de Soya. Platazu.


Otru platu increíble, Salmonete y Puerru. Xenial el salmonete cola crema puerros. El salmonete ta fechu a baxa temperatura (si ye bonu, ta bonu como lu faigas). Lleva un toque picante con ketchup de Chili yá una crema de fégadu del propiu salmonete. Tou perfectu.


Zusmiu de Callos, el mesmu xuegu a descolocarnos que con El Mar de la Devesa, pero esta vegada con dados de Melón, Cebolla y daos de Gochín, pero con zusmiu de Callos. Y ye increíble. Xenial el contraste. Otru platazu.


Acabamos col so platu estrella, la Fabada.  Nidia, mui rica de sabor y con muncha calidá de la faba. El compangu vien aparte y ye de los bonos. Nada qu'añedir a un platu redondu que-yos da muncha fama.


Empezamos colos postres, yá a puntu d'amorrentar.


Pomelu y Nuez. Un postre cítricu y refrescante como transición ente los sos dos platos estrella. Cumple l'oxetivu perfeutamente.


Y acabamos col so famosa Arroz con Lleche. Y ye ... perfeuta. Mira que probemos arroces, pero ésti ye de los bonos. Vien requemáu.


Pa beber, pidimos Sidra Brut Nature Reserva EM. Tienen una carta de vinos increíble, pero n'una de la zones más allegaes por que dempués párente a soplar, preferimos nun arriesganos y tomanos una sidra que va xenial con tou, inclusive cola fabada.


Colos cafés, ufiértennos un vinu duce, preguntamos por Sidra de Xelu y tráennos 1898, la nueva Sidra de Xelu d'El Gaiteru. Sospriende pa perbién. Color a sidra, golor a sidra y sabor de mazana asada concentrada en 9% d'alcohol (un pocu menos de lo habitual). Y nun empalaga. Bien bona. Tou un aciertu sosprender a los veceros ensin avezar a estos productos con una copa de sidra de xelu.


Amás, Daniel tráxonos a probar Sitta Pereiras 2015, un semidulce d'albariño que ta bonu. La pena ye que lo probemos dempués de la Sidra de xelu y nun pudimos tastiar tola so magnitú. Entra dulce, pero tien acidez y con final secu.

Con cafés, pagamos 252€.


Les sensaciones del Menú ye que foi de menos a más. Ye bien ventureru acabar un menú degustación con una Fabada Asturiana, y namás por esi frayatu d'esquemes, tienen tola mio almiración. Entrugámo-yos el por qué de caltener la Fabada y l'Arroz con Lleche en dambos menúes y respondiéronnos qu'obedez a la demanda. Son los sos platos "estrella", tán arguyosos d'ello y asina lo defenden.


¿Ameyorar? Ensin dulda la presencia de cerveza. Entendemos que'l públicu de Casa Gerardo ye más clásicu y casi siempres va preferir una botella de vinu. Pero vimos delles meses tomase una caña colos aperitivos y que la única opción sía Mahou, n'ún de los meyores restoranes del norte de la península, ye daqué a ameyorar.


No hay comentarios

Publicar un comentario